Asiakasrekisteri
Asiakasrekisteristä näkee kaikki asiakkaat ja heidän tilaushistoriansa. Asiakasrekisteristä saa helposti asiakkaiden yhteystiedot myös Excel-muodossa, esimerkiksi mainospostituksia varten.
Asiakkaista on mahdollista luoda asiakasryhmiä. Asiakasryhmälle voi määritellä kokonaan erilliset hinnat tai sitten asiakasryhmälle voi antaa alennusprosentin, joka koskettaa kaikkia tuotteita. Myös asiakkaalle voi antaa henkilökohtaisen alennusprosentin kaikista hänen tilaamistaan tuotteista. Toimitustavat ja maksutavat voi määritellä asiakasryhmäkohtaisesti: eli jos esimerkiksi jälleenmyyjille haluaa tarjota eri maksutavat ja toimitustavat kuin kuluttaja-asiakkaille, niin se onnistuu. Myös määräalennukset voi määritellä asiakasryhmäkohtaisesti. Tuotekategorioiden näkyvyyttä voi rajoittaa haluamiinsa asiakasryhmiin. Asiakasryhmien määrää ei ole rajoitettu.
Lue asiakastilin luomiseen liittyvää asiaa sivulta Yhden sivun ostoskori.
Katso esittelyvideo asiakkaiden hallinnasta:
Myy tehokkaasti
Yhden sivun ostoskori
Kassajärjestelmä
Hakukoneystävällinen
Verkkokaupan myynninedistäminen
Verkkokaupan monikielisyys
Monipuoliset maksutavat
Uutiskirjeet
Tuotearvostelut
Responsiivisuus
Keskenjääneiden ostoskorien pelastaminen
Hallinnoi helposti
Helppokäyttöinen hallintaliittymä
Varastonhallinta- ja ostotilausjärjestelmä
Sisällönhallintatyökalut
Käyttäjien ja käyttöoikeuksien hallinta
Ulkoasun sivupohjien hallinta
Räätälöitävä verkkokauppaohjelmisto
Toimituskulujen arvolisäveron jakaminen verokannoittain
Seuraa tarkasti
Verkkokaupan raportit
Tuotteiden konversiotason raportointi
Asiakasrekisteri