Palveluportaalit

Palveluportaalit ovat moderni tapa laajentaa ja tehostaa asiakaspalvelua sekä jakaa automaattisesti tietoa toiminnanohjausjärjestelmästä eri sidosryhmille. Palveluportaalit ovat aidosti integroitu ERP-järjestelmään, jolloin esim. tilaukset, ajanvaraus, huoltotilaukset, projekti- ja asennusaikataulu, kustannustiedot sekä asiakaspalvelu ovat saumattomasti laajasti hyödynnettävissä erinäisissä tarpeissa.

Asiakkaillemme olemme toteuttaneet palveluportaaleja joissa mm. jälleenmyyjä, kumppani, alihankkija tai kuluttaja voi helposti laiteriippumattomasti käyttää ja nähdä tiettyjä asioita sekä toimintoja samaa ERP-järjestelmää hyödyntäen. Toteuttamiemme palveluportaalien kautta eri käyttäjäryhmät voivat nähdä omat tilauksensa eri vaiheissa ja kustannusarviot, hankitut järjestelmäkokonaisuudet sekä ostaa esim. lisäpalveluita tai -varusteita. Myös laitteiden elinkaaren aikaisia menneitä ja tulevia tapahtumia voidaan esittää asiakkaille, kuten myös tilattujen töiden etenemistä. Palveluportaalien kautta voidaan lisäksi ohjata laajaa kumppaniverkostoa ja yhtenäistää kumppanien välinen raportointi.

Toimittamamme palveluportaali on sähköisen asioinnin alusta, joka tarjoaa yhtenäisen kokonaisuuden liiketoiminnan asiakasprosessin sähköistämiseksi. Palveluportaalien asioinnin siirtäminen manuaalisesta käytännöstä sähköiseen itsepalveluprosessiin onnistuu nopeasti ja varmasti.

Referenssejä:

 

 

Pyydä lisätietoa