Tiedote: Nordic TeleCom Oy:n palvelut nyt myös Oscarilta


Oscar Software Oy on aloittanut jälleenmyymään Nordic TeleCom Oy:n palveluja. Palvelut voidaan integroida osaksi Oscarin toiminnanohjausjärjestelmää, joten asiakkaan on helppo aloittaa palvelun käyttö. Nordic TeleCom Oy:lta löytyy ratkaisuja ohimenevien yhteydenottojen, kuten puheluiden ja viestien hallintaan. Palvelun avulla minimoidaan vastaamattomat yhteydenotot ja varmistetaan, ettei yritys menetä asiakkaita. Samalla luodaan mahdollisuuksia lisämyyntiin ja parannetaan asiakaskokemusta.

”Meillä Oscarilla on jo vuoden verran kokemusta NTC:n tyytyväisenä asiakkaana, joten päätös lähteä jälleenmyyjäksi oli helppo”, kertoo Oscar Softwaren kehitysjohtaja Markku Virtanen

NTC:n palveluille on monia käyttötarkoituksia. Myös kokonaan uudet innovaatiot soittopyyntöjärjestelmän hyödyntämiseksi ovat tervetulleita.

"Tekninen yhteys NTC:n ja Oscarin järjestelmien välillä on helposti laajennettavissa eri käyttötarkoituksiin. Esimerkiksi myyjille tulleiden yhteydenottojen hallintaa voidaan helpottaa, kun järjestelmää käytetään CRM-tyyppiseen tarkoitukseen. Huoltopyynnöille taas voidaan tarjota hallittavampi integroitu kanava", Markku Virtanen kertoo. 

Oscar Software haluaa tarjota asiakkailleen laajan valikoiman erilaisia työkaluja tukemaan yrityksen kasvua. Asiakaspalvelu on keskiössä alalla kuin alalla ja siihen kiinnitetään koko ajan enemmän huomiota.

”Ota yhteyttä omaan yhteyshenkilöösi tai Oscarin myyntiin myynti@oscar.fi, niin katsotaan yhdessä juuri sinun tarpeisiisi parhaiten istuva kokonaisuus”, kehottaa Markku Virtanen.