Asiakaspalvelu auttaa selvittämään ongelmatilanteet

Ohessa asiakaspalvelun yhteystiedot päätuotteittain. Jos et ole varma, mihin tuotteeseen tai palveluun asiasi liittyy, voit olla yhteydessä yhteystietoihin otsikolla ’Kaikki tuotteet’.

 

 

Oscarin asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-16 puhelimitse ja sähköpostitse. Meiltä saa apua niin virhetilanteissa kuin järjestelmän käyttöä koskevissa kysymyksissä.

Voit myös jättää palvelupyynnön tai ilmoituksen häiriöstä sähköpostilla edellä mainittuihin osoitteisiin. Sähköpostitse toimiessasi voit lähettää mukana myös liitteitä. Yritä kuvata ongelmasi mahdollisimman tarkasti – se nopeuttaa pyynnön käsittelyä.

 

Etätuki

Joskus on hyödyllistä avata etäyhteys asiakkaan koneelta käyttötukeen, jolloin käytämme konetta etäyhteydellä ja asiakas näkee mitä koneella tapahtuu. Etäyhteys avataan aina asiakkaalta päin ja vain kun tuki sitä erikseen pyytää. Etätukeen tarvitset ohjelman, jota ajetaan koneellasi.

 

Wiki

Oscar Pro:n wiki-muotoinen käyttöohje avautuu tästä linkistä.

Usein kysytyt kysymykset (UKK) löytyvät Wikistä suoraan tästä linkistä. 

Lähetä palvelupyyntö
Kenttä on pakollinen.
Kenttä on pakollinen.
Kenttä on pakollinen.