Asiakaspalvelu auttaa selvittämään ongelmatilanteet

helpdesk
Oscar Tisma
Asiakastuki
helpdesk
Oscar Ventus
Asiakastuki
helpdesk
Oscar Prosper
Asiakastuki
helpdesk
Oscar eKauppa
Asiakastuki
 

 

Oscarin tuotekohtaiset tukinumerot palvelevat arkisin klo 8-16. Numerosta saa apua virhetilanteissa ja neuvontaa järjestelmiä koskevissa kysymyksissä. Ilman erillistä palvelusopimusta ylläpitoasiakkaan neuvonnasta veloitetaan palvelumaksu 2 €/min + mpm. Palvelumaksun laskutamme asiakkaalta erikseen.

 

Voit myös jättää palvelupyynnön tai ilmoituksen häiriöstä sähköpostilla edellä mainittuihin osoitteisiin. Sähköpostitse toimiessasi voit lähettää mukana myös liitteitä. Yritä kuvata ongelmasi mahdollisimman tarkasti – se nopeuttaa pyynnön käsittelyä.

 

Etätuki

Joskus on hyödyllistä avata etäyhteys asiakkaan koneelta käyttötukeen, jolloin käytämme konetta etäyhteydellä ja asiakas näkee mitä koneella tapahtuu. Etäyhteys avataan aina asiakkaalta päin ja vain kun tuki sitä erikseen pyytää. Etätukeen tarvitset ohjelman, jota ajetaan koneellasi.

Wiki

Oscar Pro:n wiki-muotoinen käyttöohje avautuu tästä linkistä.

Usein kysytyt kysymykset (UKK) löytyvät Wikistä suoraan tästä linkistä. 

Lähetä palvelupyyntö
Kenttä on pakollinen.
Kenttä on pakollinen.
Kenttä on pakollinen.