Asiakaspalvelu auttaa selvittämään ongelmatilanteet
Oscarin asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-16 puhelimitse ja sähköpostitse. Meiltä saa apua niin virhetilanteissa kuin järjestelmän käyttöä koskevissa kysymyksissä.
Voit myös jättää palvelupyynnön tai ilmoituksen häiriöstä sähköpostilla edellä mainittuihin osoitteisiin. Sähköpostitse toimiessasi voit lähettää mukana myös liitteitä. Yritä kuvata ongelmasi mahdollisimman tarkasti – se nopeuttaa pyynnön käsittelyä.
Etätuki
Joskus on hyödyllistä avata etäyhteys asiakkaan koneelta käyttötukeen, jolloin käytämme konetta etäyhteydellä ja asiakas näkee mitä koneella tapahtuu. Etäyhteys avataan aina asiakkaalta päin ja vain kun tuki sitä erikseen pyytää. Etätukeen tarvitset ohjelman, jota ajetaan koneellasi.
Wiki
Oscar Pro:n wiki-muotoinen käyttöohje avautuu tästä linkistä.
Usein kysytyt kysymykset (UKK) löytyvät Wikistä suoraan tästä linkistä.
ERP:n lisäratkaisut
Oscar Helppokäyttöliittymä Oscar eCommerce Oscar Connector Oscar Unifaun Varastonhallinta Tuotannonohjaus Oscar Pankki-integraatio Oscar Ostolaskujen kierrätys Oscar CRM Oscar Työajanseuranta Qlik - Business Intelligence Oscar Talousosasto® Oscar Logentia Erityisratkaisut Projektinhallinta Taloushallinto Oscar Piikki Matkalaskujen käsittely Oscar Service