Ajankohtaista

Windows 10:n 1803-ominaisuuspäivityksen voi nyt tehdä

15.06.2018

Yleinen Kyseiseen ominaisuuspäivitykseen liittyvät ongelmat on saatu kierrettyä Oscarin osalta ja Windowsin kaikki päivitykset kannattaa nyt ajaa.

Päivämäärän asetusongelma Oscar Pro 18.0 versiossa

18.04.2018

Yleinen Oscar PRO versiossa on seuraavanlainen tiedossa oleva ongelma osissa päivämääräkenttiä: Valittaessa päivämäärä useamman kerran poistumatta päivämääräkentästä, Oscarin kysymys päivittämisestä myös riveille saattaa jumiutua. Tila...

Asiakaspalvelu auttaa selvittämään ongelmatilanteet

helpdesk
Oscar Tisma
Asiakastuki
helpdesk
Oscar Ventus
Asiakastuki
helpdesk
Oscar Prosper
Asiakastuki
helpdesk
Oscar eKauppa
Asiakastuki
 

 

Oscarin asiakaspalvelu palvelee arkisin klo 8-16 puhelimitse ja sähköpostitse. Meiltä saa apua niin virhetilanteissa kuin järjestelmän käyttöä koskevissa kysymyksissä. Ilman erillistä palvelusopimusta ylläpitoasiakkaan neuvonnasta veloitetaan palvelumaksu 2 € / min (puhelin/sähköposti/etäyhteys). Puhelimitse neuvottaessa asiakkaan maksettavaksi tulee lisäksi normaali paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksu.

 

Voit myös jättää palvelupyynnön tai ilmoituksen häiriöstä sähköpostilla edellä mainittuihin osoitteisiin. Sähköpostitse toimiessasi voit lähettää mukana myös liitteitä. Yritä kuvata ongelmasi mahdollisimman tarkasti – se nopeuttaa pyynnön käsittelyä.

 

Etätuki

Joskus on hyödyllistä avata etäyhteys asiakkaan koneelta käyttötukeen, jolloin käytämme konetta etäyhteydellä ja asiakas näkee mitä koneella tapahtuu. Etäyhteys avataan aina asiakkaalta päin ja vain kun tuki sitä erikseen pyytää. Etätukeen tarvitset ohjelman, jota ajetaan koneellasi.

Wiki

Oscar Pro:n wiki-muotoinen käyttöohje avautuu tästä linkistä.

Usein kysytyt kysymykset (UKK) löytyvät Wikistä suoraan tästä linkistä. 

Lähetä palvelupyyntö
Kenttä on pakollinen.
Kenttä on pakollinen.
Kenttä on pakollinen.